Friday, February 25, 2011

Cabaran Kehidupan!

Kenapa dunia ini seakan tidak adil? Kenapa org tak pernah paham perasaan kite?  Kite je kena jge perasaan org, tp ade org hiraukn ape perasaan kite? 
Sejujurnya saya dh penat untuk hadapi sume ni. Terlalu banyak konflik yg menganggu. Kenapa tahun2 akhir mcm ni la bnyk masalah yg timbul? Saya bukan iron women yg kuat dan tabah untuk hadapi setiap masalah. Saya MANUSIA BIASA. Saya pon thu nk SEDIH, MARAH, HAPPY.. Cuba bygkn bnde ini trjadi pada dri korg pulak. Ape korg rse? 
     
        Setiap org ade kelemahan. Kalau tak  puas hati dengan saya ckp je la. Saya tak pernah marah. Walaupon disudut hatiku yg paling dlm, aku rase terpinggir. Tapi saya cube untuk berfikiran positif. Pergaduhan tidak akan menyelesaikan apa2 masalah, malah menambahkan lgi masalah yg sedia ade. 




Org kate menangis dpt mengurangkn stress.. So, menangislah sepuas2nya AINA! be strong! Org x kn thu ape yg ade dlm hati aku sekarang. Biarlah aku yg terluka sendiri. Walaupon Aku rase TENSION sgtsgt. 
                      
                   Ya Allah, berikanlah hambaMu ini kekuatan untuk mnghadapi sebarang dugaan & cabaran dalam hidup. Tabahkanlah hati hambaMu ini. Berikanlah hambaMu ini kekuatan untuk melalui hari2 yg mendatang. . . 

No comments:

Post a Comment