Tuesday, February 15, 2011

Kisah si kayu HOKI!

Hari ni cuti sempena hari kelahiran junjungan besar kita iaitu Nabi MUHAMMAD S.A.W. Alhamdulillah.. Berselawatlah berbanyak-banyak pada harini.. Semoge Nabi Muhammad dpt mendengar selawat daripada umatnye..

      Lame sudah x update blog.. Busy sgt lately ni.. Lw sempat online pon, hnye facebook.. itu pon ketika nk crik maklumat pasal pantun la, pidato la, bahas la.. mmg busy..
                        
 Anyway, kalau anda memang BIJAK! cuba teka gmbr di bawah ini..


Kayu HOKI?? Yeah betul! 1 markah :)

Sejak kebelakangan ni, aku mula brminat untuk bermain sukan hoki..  Oleh itu, aku telah join pemilihan pasukan hoki perempuan sekolah bersama rakan-rakan yg lain (ayt x leh blah,haha! :P)  Main hoki sebenarnye susah la jugak.. bg anda yg bersikap trlalu KEPEREMPUANAN, sukan ini tidak BAGUS untuk anda.. kerana ia memerlukan pertahanan fizikal dan mental yg begitu TINGGI! setinggi LANGIT! hahaha.. dh start dh mengarut budak ni..Kaki dan tangan anda haruslah kuat segagah BADANG! fuyoohhh :P 

tapi,,
              MALANGNYA!!   pemilihan untuk pasukan hoki perempuan telah DIBATALKAN! Argghhh! frust sgtsgtsgt tw x! :(  Baru je syok-syok nk main hoki last2 kena cancel.. huhu.. Malangnye.. Tapi apa kan daya, cikgu masih tidak mmpercayai bakat kiteorg yg sebenarnye x berbakat pon, hihi.. Bongok kan aku? sedih dalam ketawa..
 
Aku baru BERANGAN nk jadi PEMAIN HOKI yg mewakili MALAYSIA satu hari nnti..(berangan je..belum tentu dapat la wei)..hahaha.. Main pon x terror lg, dh BERANGAN! buruk betul perangai! hihi.. tp TAK SALAH berangan untuk mencapai CITA-CITA :) kerana melalui angan-angan la kita akan BERUSAHA untuk mencapai KEJAYAAN dalam hidup! 
       
 Tapi.. nk buat cmne.. huhu..Angan-anganku sudah menjadi bubur ( jemput makan..) :(
Takpela... lw aku bli kayu hoki, aku akan gunekn untuk memukul org2 yg suke mncari pasal dgn aku! haha.. Berani kaw nk crik pasal dengan aku? Ketuk gune kayu hoki nnti, baru thu! hahaha..

Psstt: Org kata kalau SUKA BERANGAN, jerawat akan tumbuh dengan tahap paling MAKSIMUM di muka anda.. ;)

No comments:

Post a Comment