Monday, March 14, 2011

Aku . . . :'(

Orang selalu ckp, bile kite happy, mesti akan ade sesuatu yang buat kite sedih selepas tu..
Ya, aku mula rasa bnde tu betul.. Kadang2 kite jgn happy sgt.. Law happy pon, kawal lah kan? 
                                    Aku betul2 keliru sekarang.. 
                                    Ape yang patut aku buat?  
Berdiam diri ? Terus membisu ? Buat bodoh ? Buat x thu ?
Semua tu aku dh buat ! Argghh ! stress ! stress !
Dengan kaki pulak sakit ttibe, hati pon sakit plak skrg !
Mungkin luaran aku mmg HAPPY.. Gelak sane gelak sini..
tapi dalam Hati ni, hanya ALLAH yang thu.
Aku sedang BERPERANG dengan perasaan aku sendiri..
Akhirnye aku sendiri yang TEWAS !

Hurmm,
Mungkin aku harus mula belajar untuk buat semua bnde sorg2..
Sampai bila nk harapkan org je kan ?
Aku harus buat keputusan..


1 comment: