Saturday, March 5, 2011

Thank You SAHABAT!

                                                     Hye :D
                                 Wah! Harini hari 
                                     paling best!
                                          Why??
                                Meh nak story-mori..
                                          hehe..


Harini, aku ade tuisyen jam 9.30 pagi-11.20 pagi di rumah HANISAH. Then, lepas tuisyen ingt nk STUDY GROUP. Setelah membuat perbincangan yang terlalu lama, akhirnye kiteorg sume dh decide nk g blajor umah CT! hehe.. 
         So, aku berserta sahabatku yang lain iaitu hanisah, farrah & pikah berserta ct(of coz la.tuan rumah.. hahaa) pegila ke rumah ct dengan menaiki kereta Myvi BARU yg dihantar oleh abg hanisah, AMERUL. thnx beb! hehe..




Kiteorg blajar subjek ADD MT sbb first exm adalah add mt! huhu.. seramnye.. Harap2 la lulus kali ni sbb yg kuar hnye CHAPTER 1 AND 2 je... Tolong Doakan aku! Hehe..
Mmg kelakar la study group ni. biaselah study smbil berborak2.. hahaa.. Yang x ley jalan, ade sesi MENGURUT b4 dat! hahaa.. buat kali kedua, aku urut org.. WAH! lepas ni boleh la jdi tukang urut ye.. bukan tukang mengarut..hahaha..


         Then lps blajar tu of coz la LAPAR kan? So, kiteorg decide nk mkn CENDOL! SLRRRRRUUUPPPPPPP! mmg terbaik dari LADANG lah! Lupe plak nk amik gmbr.. hehe.. yg bestnye ade org blnje aku.. kononnye sbgai PENGERAS la sbb aku urut dy.. hahaha.. Thnx HANISAH! syg kaw lah! :D


        Lps mengenyangkan perut, kiteorg pon amik keputusan untuk balik.. huh! PENAT! tp....sekali lg kiteorg balik dihantar oleh AMERUL.. hahaha.. thnx merul.. x pasal2 ko dh jd cm driver kiteorg plak.. abg sape la tu kan? (abg hanisah) hahaha..


       Anyway,best SGTSGTSGT la harini.. thnx korg sume.. Syg korg KETATKETAT.. :D


     

No comments:

Post a Comment